miercuri, 30 martie 2011

Am primit de la Fundaţia Arsenie Boca (8) ( listă cu ajutoare pt. copiii îngrijiţi de Păr. Valentin de la Slobozia (Giurgiu); tabel cu persoane care au nevoie de rugăciune)

Dragi prieteni,
 
Mulţumim pentru minunata mobilizare şi răbdare de sâmbăta trecută! Ne referim, bineînţeles, la vizita făcută copiilor din Valea Plopului – Valea Screzii! Suntem foarte încântaţi de darul oferit lor şi nu ştim cum să vă mulţumim! Dumnezeu să vă răsplătească!
 
La sfatul mai multor persoane, de curând, am cercetat o locaţie asemănătoare cu Valea Plopului – Valea Screzii şi anume, Centrul social Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavriil din Giurgiu . Centrul are ca pion (sprijin) principal pe părintele Ştefan Valentin. Acesta beneficiază cât de cât (nu ştim clar în ce măsură, însă cert e că au nevoie de ajutor) şi de sprijin din partea Episcopiei Giurgiului. După cum spuneam, din câte am aflat acolo e nevoie de ajutor. Părintele Valentin a fost ucenicul părintelui Tanase. Locaţia exactă a centrului este comuna Slobozia, Jud. Giurgiu . Numărul persoanelor ajutate acolo după modelul părintelui Tănase e variabil în timp. De Craciun mai erau 33 de persoane (mame şi copii), însă părintele Valentin mai ajută şi nişte mame rămase în com. Gogoşari, vechea locaţie a centrului.
 
Chiar dacă aparent, pozele pe care vi punem la dispoziţie pe un link lăsa impresia că acolo nu e nevoie de mare lucru, situaţia stă altfel când eşti acolo. Click aici pentru a vizualiza.
 
Rugămintea noastră este aceea de a încerca, dacă se poate, să ajutăm şi copiii din Giurgiu . Noi iniţial ne-am gândit să vă propunem ca din ceea ce se duce la Valea Screzii – Valea Plopului să rupem puţin şi pentru cei din Giurgiu . Puteţi stabilii dumneavoastră modalitatea de sprijinire. Am pregătit şi o listă cu necesarul de acolo, ataşat. Ne-am propus să mergem la ei după Sfintele Paşti, iar înainte de Paşti, pe data de 16.04.2011, mai exact, ne-am propus să mergem la Valea Plopului – Valea Screzii. Detalii despre plecare vom transmite săptămâna viitoare.
 
Ataşat mai găsiţi şi tabelul cu persoanele care au nevoie de rugăciunea noastră! Mulţumim pentru tot efortul!
 
Articolele de săptămâna aceasta sunt:
 
  1. Cuviosul Paisie despre nevoia de spovedanie şi de povăţuitor duhovnicesc;
  2. Proiectul Avdhela;
  3. Sfântul Alexie;
  4. Pr. Dionisie Ignat – Euharistia  - Pâinea Vieţii. Paştile creştinilor.
 
Cu preţuire,
 
Irina Coşoveanu

Tabelul cu cele necesare pt Giurgiu și Tabelul cu persoanele care au nevoie de rugăciunea noastră se găsesc în pagina  Ajutoare creştineşti.

3 comentarii:

  1. Excelent! Am cautat de mult timp informatii noi pe net despre parintele Valentin si despre persoanele pe care le are in grija pentru a le putea trimite pachete, dar nu am mai gasit nici un articol actual, toate erau din 2008 sau 2009 si mi-a fost teama ca voi trimite pachete in gol. Sunt fericita ca ati publicat acest articol. Voi incerca sa sun la parintele Valentin, dar probabil ca la fel vor face si multi altii, si riscam sa il deranjam. Ar fi perfect daca ati posta o adresa completa unde sa putem trimite pachete. Multumesc din nou pentru articolul deosebit de util, care m-a bucurat foarte mult.
    Cu respect,
    Adela

    RăspundețiȘtergere
  2. Iertare pentru intârziere dar am fost foarte prins şi nici nu am văzut la timp solicitarea dumneavoastră.
    Datele ar fi:

    Centrul social SF. Arhangheli Mihail şi Gavriil
    Comuna Slobozia
    Judeţul Giurgiu

    Tel: 0720906635; 0762656077

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc din suflet!
    Adela

    RăspundețiȘtergere

Milioane de cetăţeni din UE se roagă pentru victoria lui Putin

Încă în șoaptă, atitudinile est-europene față de războiul din Ucraina încep să se întoarcă în favoarea Rusiei sau, cel puțin, să se îndepărt...